x تبلیغات
وکیل خود باشید

وکیل پایه یک مطهری در بیان مجازات جعل اسناد

در مطلب وکیل پایه یک مطهری در بیان مجازات جعل سند می خواهیم تا در رابطه با موضوع جعل سند برای شما عزیزان به بحث و بررسی بپردازیم و همچنین قصد داریم تا از زبان وکیل پایه یک مواد قانونی مطرح شده توسط قانون گذار را برای شما شرح دهیم. در این مطلب سعی شده است تا به جدید ترین قوانین در نظر گرفته شده اشاره شود و به طور دقیق و شفاف این مواد قانونی تفسیر گردند. به گفته وکیل پایه یک بهتر است بدانید که در قانون مفهوم سه لغت  تقلب ( قلب ) و جعل و تزویر شبیه به یکدیگر می باشد و بر همین اساس لازم است تا توجه بیشتری به این مسئله داشته باشید.

 

وکیل پایه یک مطهری در بیان مجازات جعل اسناد

ادامه مطلب

وکیل دادگستری زن در انواع ارتکاب جرم

در مقاله وکیل دادگستری زن در انواع ارتکاب جرم قصد داریم تا در رابطه با موضوع جرم و انواع جرم و همچنین درباره معنای انجام جرم به بحث و بررسی بنشینیم و نکات قانونی و مهمی را از بان وکیل پایه یک برای شما عزیزان مطرح نماییم تا اطلاعات شما عزیزان را در رابطه با موضوع جرم و انواع ارتکاب جرم افزایش دهیم. بر طبق گفته وکیل دادگستری در صورتی که فرد و یا افرادی اقدام به انجام برخی کارهای بر خلاف هنجار های اجتماعی بزنند و به سبب آن نظم عمومی قسمتی از جامعه را بر هم زنند و قانون برای انجام چنین عملی مجازات در نظر گرفته باشد ، آن افراد مجرم شناخته خواهند شد.

 

وکیل دادگستری زن در انواع ارتکاب جرم

ادامه مطلب

وکیل پایه یک مطهری در بررسی انواع طلاق

در مقاله وکیل پایه یک مطهری در بررسی انواع طلاق میخواهیم تا به موضوع بسیار مهم طلاق بپردازیم و در این راستا قوانین و مقرراتی را که حقوق دانان در نظر گرفته اند را برای شما عزیزان تشریح نماییم. همچنین قوانین و مقررات بیان شده در این مقاله از زبان وکلای پایه یک باتجربه بیان شده است تا هیچ گونه مشکلی در زمینه های گوناگون بوجود نیاید. به گفته وکیل پایه یک در جامعه ما یکی از مشکلات مهم مسئله طلاق می باشد که در صورت اصلاح نکردن ساختارهای موجود ، شاهد آن خواهیم بود که معضلات بسیاری در جامعه رخ بدهد.

 

وکیل پایه یک مطهری در بررسی انواع طلاق

ادامه مطلب

وکیل دادگستری مرد در تعریف اختیارات ولی قهری

در مطلب وکیل دادگستری مرد در تعریف اختیارات ولی قهری می خواهیم تا به بررسی مواد قانونی موجود در رابطه با اختیارات ولی قهری بپردازیم و این قوانین را به کمک وکلای باتجربه برای شما مطرح نماییم. در این مطلب قصد داریم تا به موضوعاتی همچون معنای ولی قهری ، توصیف اختیارات ولی قهری ، بیان حدود اختیارات ولی قهری ، اسقاط حق ولایت پدر و جد پدری و چند مورد مشابه بپردازیم و مواد قانونی در نظر گرفته شده توسط قانون گذار درباره این موضوعات را از زبان وکیل دادگستری برای شما به زبانی قابل درک و ساده بیان کنیم.

 

وکیل دادگستری مرد در تعریف اختیارات ولی قهری

ادامه مطلب

وکیل پایه یک گیشا در پرسش و پاسخ حقوقی

در مطلب وکیل پایه یک گیشا در پرسش . پاسخ حقوقی می خواهیم تا در رابطه با سوالات مطرح شده از جانب شما عزیزان به بحث و بررسی بپردازیم. همچنین قصد داریم تا به برخی از سوالات پر تکرار و مهم شما عزیزان پاسخ بدهیم. در نظر داشته باشید که پاسخ های بیان شده در این مطلب از زبان وکلای پایه یک باتجربه بیان شده است. در این مطلب سعی شده است تا به نحوی از کلمات استفاده شود که فهم آن برای تمامی افراد جامعه ساده باشد و افراد بتوانند به طور کامل و دقیق سخنان بیان شده در این مطلب را درک کنند.

 

وکیل پایه یک گیشا در پرسش و پاسخ حقوقی

ادامه مطلب

وکیل پایه یک حقوقی در صدور مجوز دادگاه برای ازدواج دختر

در مقاله وکیل پایه یک حقوقی در صدور مجوز دادگاه برای ازدواج دختر قصد داریم تا در رابطه با قوانین و شرایط در نظر گرفته شده توسط قانون گذار در رابطه با مسئله مجوز دادگاه برای ازدواج دختر به بحث و بررسی بپردازیم و مواد قانونی در این رابطه را برای شما عزیزان مطرح کنیم. به گفته وکیل پایه یک در صورتی که دختر دوشیزه خواستگاری مناسب دارد که خواستار ازدواج با وی است و پدر دختر اجازه و اذن ازدواج به دختر خود را نمی دهد ، دختر می تواند با مراجعه به نزد مقام قضایی درخواست اذن ازدواج را بدهد.

 

وکیل پایه یک حقوقی در صدور مجوز دادگاه برای ازدواج دختر

ادامه مطلب

وکیل پایه یک زن و سوالات حقوقی ازدواج

در مقاله وکیل پایه یک زن و سوالات حقوقی ازدواج قصد داریم تا در رابطه با سوالات پر تعداد شما عزیزان در راستای سوالات حقوقی ازدواج به بحث بنشینیم و سوالات شما عزیزان را از زبان وکلای باتجربه و مجر مورد بررسی و پاسخ دهی قرار دهیم. همچنین همان طور که می دانید در جهان امروز سوالات بسیاری در زمینه مسائل ازدواج برای افراد رخ می دهد که شما می توانید با مطالعه این مقاله پاسخ تعداد بسیار زیادی از سوالات خود را خواهید یافت و همچنین دانش خود را با مطالعه سوالات و پاسخ آن ها افزایش خواهید داد.

 

وکیل پایه یک زن و سوالات حقوقی ازدواج

ادامه مطلب

وکیل پایه یک حقوقی و بیان قوانین جدید مهریه

در مطلب وکیل پایه یک حقوقی و بیان قوانین جدید مهریه می خواهیم تا در رابطه با قوانین و مقرراتی که در راستای مهریه وضع شده است به صحبت بپردازیم، همچنین قصد داریم تا در این مطلب قوانین جدیدی که قانون گذار در رابطه با قوانین مهریه وضع کرده است نیست نکاتی را مطرح کنیم. به گفته وکیل پایه یک نیاز است تا افراد پیش از ازدواج و امضا عقدنامه برخی از قوانین مربوط به مهریه را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند تا در زمانی که زوجه خواهان پرداخت مهریه خویش شد، مشکلاتی به وجود نیاید.

 

وکیل پایه یک حقوقی و بیان قوانین جدید مهریه

ادامه مطلب

وکیل پایه یک دادگستری و بیان نحوه انحصار وراثت

در مقاله ی وکیل پایه یک دادگستری و بیان نحوه انحصار وراثت قرار است تا به بیان قوانین و مقرراتی که در راستای انحصار ورثه در قانون کشور مان ذکر شده است بپردازیم . به زبان ساده می توان اینطور گفت که از دیدگاه حقوقی می بایست پیش از هرگونه اقدامی برای تقسیم مال و اموال مرحوم ابتدا گواهی انحصار وراثت را دریافت نمود . در رابطه با زمانی که طول می کشد تا گواهی های لازم توسط ورثه دریافت شود می توانیم اذعان داریم که برای دریافت گواهی حصر وراثت فقط 7 روز زمان لازم بوده و برای دریافت گواهی انحصار وراثت محدود ، 30 روز زمان احتیاج است .

 

وکیل پایه یک دادگستری و بیان نحوه انحصار وراثت

ادامه مطلب

وکیل پایه یک حقوقی و بیان حق حبس زن

در مطلب وکیل پایه یک حقوقی و بیان حق حبس زن می خواهیم تا در رابطه با مواد قانونی که قانون گذار در این راستا وضع نموده است برای شما نکات قانونی را از زبان وکیل پایه یک بیان کنیم و همچنین قصد داریم تا این مواد قانونی را به نحوی برای شما عزیزان تشریح کنیم که در صورت داشتن سوادی اندک در زمینه حقوقی نیز ، بتوانید به راحتی این مطالب را درک نمایید. به بیان وکیل پایه یک تا زمانی که مهریه زوجه به طور تمام و کمال پرداخت نگردد ، وی می تواند از وظایف خود دست برداشته و به آن ها عمل نکند.

 وکیل پایه یک حقوقی و بیان حق حبس زن

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد