x تبلیغات
وکیل خود باشید

وکیل پایه یک زن و بیان شروط 12 گانه عقدنامه

در مطلب وکیل پایه یک زن و بیان شروط 12 گانه عقدنامه می خواهیم تا در رابطه با قوانین و حقوقی که در این 12 شرط بیان شده است به صحبت بپردازیم و این 12 شرط را برای شما عزیزان مطرح نماییم تا با داشتن اطلاعاتی کامل عقدنامه را امضا کنید. به گفته وکیل پایه یک نیاز است تا زوجین پیش از امضا عقدنامه اقدام به بررسی و تحقیق در زمینه شروط 12 گانه عقدنامه نمایند تا در ادامه مسیر زندگی خویش با مشکلات حقوقی مواجه نشوند. متاسفانه بسیاری از زوجین بدون خواندن عقدنامه و شروط بیان شده در آن، اقدام به امضا آن می نمایند.

 

وکیل پایه یک زن و بیان شروط 12 گانه عقدنامه

ادامه مطلب

وکیل دادگستری زن در بررسی سند ازدواج و انواع آن

در نوشته وکیل دادگستری زن در بررسی سند ازدواج و انواع آن قصد داریم تا درباره مواد قانونی تعیین شده از سوی قانون گذار درباره سند ازدواج و انواع ازدواج به بحث بپردازیم و این مواد قانونی را با کمک وکلی باتجربه مورد کنکاشت و بررسی قرار دهیم ، آن هم به صورتی که فهم آن برای تمای افراد با هر سطح از دانش حقوقی آسان باشد. به بیان وکیل دادگستری نیاز است تا با ارائه مطالب حقوقی و صحیح در رابطه با مسائل حقوقی ، اطلاعات افراد جامعه را در زمینه ازدواج و سند ازدواج افزایش داد تا گام مثبتی در زمینه کاهش آمار طلاق برداشته شود.

 

وکیل دادگستری زن در بررسی سند ازدواج و انواع آن

 

ادامه مطلب

وکیل پایه یک مطهری و بررسی حقوق زن در عقد نکاح

در نوشته وکیل پایه یک مطهری و بررسی حقوق زن در عقد نکاح می خواهیم تا در رابطه با قوانین و موادی که در رابطه با زن بیان شده است به بحث و بررسی بپردازیم  این قوانین را به طور کامل و مو شکافانه مورد بررسی و تشریح قرار دهیم. به بیان وکیل پایه یک ، زن در جامعه ایرانی اسلامی امروزه کشور نقشی بسیار حساس و مهم را بر عهده دارد. به نحوی که زنان جامعه مان با پرورش و تربیت جوانانی برومند و با تدبیر و با سواد می توانند کمکی بسیار بسیار ارزشمند به آینده وکیل پایه یک مطهری و بررسی حقوق زن در عقد نکاحکشور نمایند و به همین سبب نمی بایست نقش زن را کم اهمیت جلوه داد.

 

ادامه مطلب

وکیل دادگستری زن در پاسخ به سوالات مهریه

در نوشته وکیل دادگستری زن در پاسخ به سوالات مهریه می خواهیم تا به سوالات شما عزیزان در رابطه با موضوع مهریه پاسخ دهیم و سعی خواهیم کرد تا پاسخ های بیان شده در این راستا تا حد ممکن به زبانی روان و ساده بیان شوند تا فهم آن برای هر قشری از جامعه با هر میزان از دانش حقوقی ساده باشد. در صورتی که پس از مطالعه این نوشته با سوالات جدیدی مواجه شدید ، می توانید آن را در زیر این نوشته بیان کنید تا مشاورین با تجربه ما در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به بررسی و پاسخگویی به آن نمایند.

 

وکیل دادگستری زن در پاسخ به سوالات مهریه

ادامه مطلب

وکیل دادگستری مرد و بررسی قوانین ازدواج مجدد

در نوشته وکیل دادگستری مرد و بررسی قوانین ازدواج مجدد قصد داریم تا در رابطه با قوانین و مقررات موجود در این راستا به گفتگو بپردازیم و این مقررات را از زبان وکیل دادگستری مرد برای شما ذکر نماییم. بر اساس گفته های وکیل دادگستری مرد، زوجه در زمانی که می خواهد اقدام به ازدواج مجدد نماید ، نیاز نخواهد بود تا حق و حقوق مالی خود را مورد بخشش قرار دهد، حق و حقوق مالی را می توان مواردی همچون مهریه دانست. در مواردی که سوال حقوقی برای شما پیش آمده باشد، می توانید آن را در پایین همین نوشته ذکر نمایید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به پاسخگویی نمایند.

 

وکیل دادگستری مرد و بررسی قوانین ازدواج مجدد

ادامه مطلب

وکیل پایه یک مطهری و بیان قوانین صدور حکم غیابی

در نوشته وکیل پایه یک مطهری و بیان قوانین صدور حکم غیابی می خواهیم تا به بررسی قوانین و مقرراتی بپردازیم که قانون در این راستا وضع نموده است. همچنین این قوانین را از زبان وکیل باتجربه برای شما عزیزان مطرح خواهیم نمود. در همین راستا به بیان وکیل پایه یک در رابطه با مواردی که سبب می شود تا دادگاه اقدام به صدور حکم غیابی نماید را مطرح نموده است. در صورتی که سوال و یا سوالاتی برای شما به وجود آمده است که پاسخ آن در این نوشته بیان نشده است، می توانید آن را در قسمت زیرین همین نوشته مطرح نمایید تا مشاورین ما اقدام به پاسخگویی نمایند.

وکیل پایه یک مطهری و بیان قوانین صدور حکم غیابی

ادامه مطلب

وکیل پایه یک جنوب در بررسی قوانین طلاق غیابی

 

در نوشته وکیل پایه یک جنوب در بررسی قوانین طلاق غیابی می خواهیم تا به بیان قوانین و مقررات موضوع طلاق غیابی بپردازیم و این قوانین را از زبان وکیل پایه یک جنوب برای شما عزیزان تشریح نماییم. همچنین قصد داریم تا به زبانی روان و قابل فهم مواد این قوانین را بیان کنیم تا فهم آن برای هر قشری از جامعه ساده باشد. در صورت بروز هرگونه سوالی برای شما عزیزان، می توانید با شماره تلفن های ثبت شده بر روی وب سایت تماس بگیرید تا مشاورین با تجربه ما به سوالات شما در این زمینه و موارد دیگر پاسخ بدهند.

 

وکیل پایه یک جنوب در بررسی قوانین طلاق غیابی

ادامه مطلب

وکیل دادگستری زن در بررسی اختیارات مالک آپارتمان

در نوشته وکیل دادگستری زن در بررسی اختیارات مالک آپارتمان می خواهیم تا به بررسی و بیان قوانین موجود در رابطه با اختیارات مالک آپارتمان بپردازیم و این قوانین را به زبانی ساده و روشن برای شما عزیزان شرح دهیم. به بیان وکیل دادگستری زن در تمامی کشورهای جهان قوانین و محدودیت هایی برای مالک آپارتمان در نظر گرفته شده است و بر اساس این محدودیت ها مالک آپارتمان این اجازه را ندارد تا هر فعلی که از منظر خویش صحیح می داند را در آپارتمان خود انجام دهد و موجب آزار و اذیت سایرین گردد.

 

وکیل دادگستری زن در بررسی اختیارات مالک آپارتمان

ادامه مطلب

وکیل پایه یک تهران در مبحث ازدواج مجدد

 

ازدواج مجدد از جمله بحث برانگیزترین و پرچالش‌ترین مباحثی است که در زمان های مختلف مطرح شده است. امری که مخالفان زیادی دارد. در عین حال باید توجه داشت این مخالفت‌ها در قانون چه جایگاهی دارد و از این منظر به آن‌ها پرداخت. از این رو در این مطلب وکیل پایه یک تهران در مبحث ازدواج مجدد به بیان این آثار پرداخته است.

 

ازدواج مجدد

ادامه مطلب

وکیل پایه یک نیاوران و بررسی حقوق مستمری متوفی

در نوشته وکیل پایه یک نیاوران و بررسی مستمری متوفی قصد داریم تا رد رابطه با قوانینی که در این راستا بیان شده است بپردازیم و این قوانین را به زبانی ساده و روشن و از زبان وکیل پایه یک نیاوران برای شما شرح دهیم تا به سوالات شما عزیزان در رابطه با موضوع حقوق مستمری متوفی پاسخ داده باشیم. در صورتی که پاسخ سوالات شما در این نوشته بیان نشده است، میتوانید با شماره تلفن های موجود بر روی وب سایت ما تماس حاصل بفرمایید تا کارشناسان با تجربه ما به تشریح پاسخ سوالات شما بپردازند.

 

وکیل پایه یک نیاوران و بررسی حقوق مستمری متوفی

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد