x تبلیغات
وکیل خود باشید

وکیل دادگستری در دعوای استرداد جهیزیه

 

در این مطلب قصد داریم، یکی از دعاوی که در دادگاه خانواده مطرح است را از زبان وکیل دادگستری در دعوای استرداد جهیزیه مورد بررسی قرار دهیم. به علاوه شرایط و ارکان آن را بیان کنیم.

دعوای استرداد جهیزیه

ادامه مطلب

وکیل پایه یک دادگستری تهران در صلاحیت دادگاه خانواده

 

یکی از مباحثی که در دعاوی حقوقی باید به آن توجه نمایید، طرح دعوا در دادگاه مربوطه است. با این توصیف که هر یک از دعاوی باید در دادگاه مرتبط با موضوع خود مطرح شوند. در این مطلب یکی از این دادگاه‌ها را مورد توجه قرار داده‌ایم. این مقاله را نکات وکیل پایه یک دادگستری تهران در صلاحیت دادگاه خانواده دنبال کنید.

دادگاه خانواده

ادامه مطلب

وکیل پایه یک دادگستری تهران در دعاوی مالی

 

برای بسیاری از ما، دعاوی مالی امری آشناست که در موارد بسیاری با آن مواجه شده‌ایم. این دعوا دارای ارکان و اقسامی‌ست که در این مقاله با نکات وکیل پایه یک دادگستری تهران در دعاوی مالی، قصد داریم به جزئیات آن بپردازیم.

 

دعاوی مالی

ادامه مطلب

وکیل پایه یک جنوب تهران در مبحث تهاتر

 یکی از نگرانی‌هایی که همواره برای افراد وجود دارد. وجود دین است. در واقع دین ایجاد شده و پرداخت آن می‌تواند آثار متعددی برای شخص داشته باشد. قانون مدنی با در نظر گرفتن این مساله روش‌هایی را پیش‌بینی کرده است که پرداخت را برای او تسهیل نماید. یکی از این روش‌ها، تهاتر است که در این مقاله به معرفی و بیان آن از سوی وکیل پایه یک جنوب تهران در مبحث تهاتر  می‌پردازیم.

تهاتر دین

ادامه مطلب

وکیل پایه یک حقوق در دعاوی طلاق

 استفاده از وکیل در دعاوی یک از هوشمندانه ترین اقداماتی ست که می توانید انجام دهید، چرا که با وجود جمع آوری اطلاعات از منابع مختلف نمی توانید تخصص وکیل در دعاوی را نادیده بگیرید. دعاوی طلاق نیز به عنوان یکی از پرچالش ترین دعاوی خانواده از این قاعده مستثنی نیست. در نتیجه در این مطلب نقش وکیل پایه یک حقوق در دعاوی طلاق را مورد بررسی قرار می دهیم.

وکیل دعاوی طلاق تهران

ادامه مطلب

نقش وکیل پایه یک تهران در تنظیم قرارداد صلح

استفاده از قرارداد به عنوان یک سند تضمین کننده تعهدات می تواند، تاثیر زیادی در کسب و کار و روابط شما با سایر افراد داشته باشد. اولین گام در استفاده از قراردادها شناخت آن هاست. چرا که هر یک از قراردادها حکم یک کلید را دارند که برای باز کردن هر در باید از کلید مختص به همان در استفاده کنید. قراردادهایی هم هستند که در موضوعات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله این قراردادها می توان به قرارداد صلح اشاره کرد. در این مطلب قصد داریم به نقش وکیل پایه یک تهران در تنظیم قرارداد صلح بپردازیم.

قرارداد صلح

ادامه مطلب

تنظیم قرارداد پیمانکاری با وکیل دادگستری شمال تهران

 قراردادهای پیمانکاری یکی از مهم ترین قراردادها در حوزه کسب و کار و واگذاری پروژه هستند که آشنایی با آن ها می تواند تاصیر زیادی در مدیریت کسب و کار شما داشته باشد. از این رو قصد داریم شما را با شرایط تنظیم قرارداد پیمانکاری با وکیل دادگستری شمال تهران آشنا نماییم.

قرارداد پیمانکاری

ادامه مطلب

خبر رفع سوءاثر از چک برگشتی از زبان وکیل چک

استفاده از چک به عنون یک روش پرداخت رایج در مراودات مالی، امری ست که علاوه بر سهولت پرداخت موجب مشکلاتی نیز شده است. از این رو قانون صدور چک این مشکلات را پیش بینی کرده و راه حل هایی را ارائه نموده است. یکی از این مشکلات صدور چک بلامحل و برگشت خوردن چک به تبع آن است. اخیرا بانک مرکزی بخشنامه ای را در این مور ابلاغ نموده است. در این مطلب قصد داریم به بررسی خبر رفع سوءاثر از چک برگشتی از زبان وکیل چک بپردازیم

 

 

ادامه مطلب

شرایط نصف شدن دارایی مرد به بیان وکیل پایه یک زن

 

در مقاله شرایط نصف شدن دارایی مرد به بیان وکیل پایه یک زن قصد داریم تا در رابطه با قوانین موجود در رابطه با نصف شدن دارایی مرد به بحث بنشینیم و این قوانین را برای شما عزیزان به زبانی شیوا و روشن مطرح کنیم. بسیاری از مرد از وجود قوانین مربوط به نصف شدن دارایی مرد در صورت طلاق اطلاع ندارند و بدون مطالعه شروط عقدنامه اقدام به امضاء آن می کنند و بر همین اساس پس از طلاق مشکلات بسیاری برایشان به وجود می آید که به راحتی قابل حل نمی باشد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تا به دقت شروط ضمن عقد را مطالعه کنید.

 

شرایط نصف شدن دارایی مرد به بیان وکیل پایه یک زن

ادامه مطلب

نحوه فروش املاک مشاعی به بیان وکیل پایه یک آنلاین

در نوشته نحوه فروش املاک مشاعی به بیان وکیل پایه یک آنلاین می خواهیم تادرباره فروش املاک مشاع و قوانین و مقرراتی که در قانون برای آن در نظر گرفته شده است به بحث و بررسی بپردازیم و این قوانین را به زبانی ساده و قابل فهم برای شما عزیزان شرح دهیم تا اطلاعات شما در رابطه با قوانین موجود افزایش دهیم. در صورتی که سوالاتی در این خصوص برای شما به وجود آمده است که پاسخ آن در این مطلب نیاده مده است می توانید با شماره تلفن های موجود بر روی سایت تماس بگیرید تا مشاورین ما به سوالات شما پاسخ دهند.

 

نحوه فروش املاک مشاعی به بیان وکیل پایه یک آنلاین

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد